duminică, 22 martie 2009

de la Madalina...

ha,ha....ce poza..ce vremuri!
eu de cate ori ma gandesc la sulina si la voi...imi vine in minte ziua aia cand am batut coclaurii cu hartia de turnesol in mana sa luam ph-ul fiecarei baltoace care ne iesea in cale...nici azi nu o sa inteleg...de ce (si chiar daca o sa inteleg de ce, nu o sa inteleg de ce o zi intreaga chinul de a sta cu marea la 2 pasi,fara macar o baie mica).
despre tunsoarea mea periuta...doar ce dadusem admiterea la arte si pana la imbarcarea spre sulina mai erau 2 ore...timp in care am ramas cu coada mea prinsa cu elastic rosu in mana.
cat despre gelu...merita vazut! :P (eu vb, care de 3 zile sunt pe aici si nu l-am cautat...rusine sa-mi fie!).
acum ramane intrebarea...moni, pe cand la sulina?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu